ARTYKUŁ PROMOCYJNY

Drodzy zakupoholicy,

Mamy dla Was wspaniałe wieści. Chodzi o dwa wielkie warszawskie centra handlowe – Arkadię oraz Galerię Mokotów.

W odpowiedzi na zmieniające się trendy dotyczące galerii handlowych, właściciele postanowili je rozbudować i trochę przekształcić. Oba projekty będą oparte na koncepcji Destinations – wyjątkowych miejsc spotkań, jako że ludzie coraz częściej korzystają z tej przestrzeni nie tylko konsumpcyjnie, ale i towarzysko.

ARKADIA

Założeniem jest, by stworzyć oazę wewnątrz tej zakupowej pustyni. Najważniejszym elementem remontu będzie wysunięcie fasady lewego skrzydła budynku do przodu, w kierunku Ronda Radosława, dzięki czemu centrum zyska aż 2 000 mkw. Właśnie tam, na pierwszym piętrze powstanie taka gastronomiczna ostoja dla spragnionych spokoju, tzw. The Dining Plaza, która obejmie 8 nowych lokali restauracyjnych. Na parterze natomiast otwarte zostaną flagowe salony Smyka i Empiku. A skoro już o rozpieszczaniu dzieciaków – inwestorzy również przewidują budowę nowego bezpłatnego placu zabaw przed budynkiem oraz wymianę fontanny. Dla właścicieli jednośladów również mamy dobre wieści – inwestycja obejmie powstanie zadaszonego i chronionego parkingu rowerowego. To jeszcze nie wszystko – architekci pilnie szykują zmiany w komunikacji na wewnątrz i na zewnątrz galerii: zmiana ruchu taksówek, ułatwiony dostęp do przystanków, przestawienie schodów ruchomych to dla nich nie lada wyzwanie. Czekamy też na nową toaletę!

Arkadia_VISUAL 1

Całość będzie utrzymana w bardzo nowoczesnym stylu, stonowanych kolorach z użyciem naturalnych materiałów – głównie drewna i zieleni, zarówno tej sztucznej, jak i żywej.

Pewnie się łapiecie za głowę i zastanawiacie czy w ogóle będzie można zrobić zakupy w Arkadii przez najbliższy rok. Nic bardziej mylnego, deweloper Unibail-Rodamco, tak samo jak i przy remoncie z 2014, kiedy to powstała obecna część gastronomiczna, dba o klienta i nie pozwala na jakiekolwiek utrudnienia w korzystaniu z galerii. Wszystkie ciężkie prace odbywają się nocą, za dnia elementy remontu są elegancko zasłonięte, a dostęp do prawie wszystkich sklepów (oczywiście oprócz tych, które uwzględnia inwestycja) nie jest niczym zagrodzony.

Arkadia_VISUAL 2

Tip dla fashionistów: podczas tejże renowacji powstanie flagowy H&M, jego powierzchnia będzie wynosiła 3 900 mkw. na dwóch poziomach. Dużą innowacją będzie 7-metrowa szklana fasada. Do zobaczenia na otwarciu!

 

GALERIA MOKOTÓW

Tę lokację czekają trochę mniejsze zmiany, jednak znaczące. Tu zostanie wprowadzony koncept The Designer Gallery – miejsce, gdzie przenikać się będzie nowoczesny design z modą i sztuką. Na powierzchni 1 800 mkw. obok obecnych już marek premium i butików polskich projektantów, zostaną stworzone sklepy typu pop-up czy concept store. Ta wydzielona strefa obejmie 33 sklepy oraz 50 mkw. przestrzeni przeznaczonej do wyjątkowych wydarzeń ze świata mody i sztuki, będzie dynamicznie i ciekawie: pokazy mody, wystawy, instalacje artystyczne. Zmieni się również wystrój wnętrza – ekskluzywne materiały wykończeniowe staną się integralną częścią tej koncepcji.

70_DG_wiz5_REV5

Bez wątpienia GalMok będzie się wyróżniać na tle innych europejskich galerii handlowych – do tej pory koncept The Designer Gallery został wprowadzony jedynie w Nicei i Sztokholmie.

66_DG_wiz1_REV2

 

W SKRÓCIE

Arkadia

  • 60 mln zł
  • Dodatkowe 2 000 mkw.
  • Koncepcja The Dining Plaza
  • Usprawniona komunikacja
  • Flagowy Smyk, Empik, H&M

Galeria Mokotów

  • 10 mln zł
  • Zmiany na 3 145 mkw.
  • Koncepcja The Designer Gallery (3. w Europie)
  • Marki premium, pop-up i concept store
  • Dynamiczna przestrzeń artystyczna

Zatem do zobaczenia w Destinations!

 

Wizualizacje Unibail-Rodamco