Co roku Okno na Warszawę odbywa się dzięki udziałowi kilku firm, które nam zaufały, które doceniają to, co robimy, wierzą w sens naszych działań, i co najważniejsze – chcą wspierać warszawską kulturę. Niektóre są z nami po raz kolejny, inne – po raz pierwszy, i wierzymy, że jeszcze wiele razem uda się nam zrobić – a wszystko dla Was – nasi drodzy Fani! Miło nam zatem podziękować tym wszystkim instytucjom, które z nami były podczas 4. edycji Okna na Warszawę:

Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy – przede wszystkim za gościnę w ich wspaniałym budynku, ale też za wsparcie techniczne i mentalne, i za to, że są z nami od początku;

Sony Mobile Polska – za możliwość organizacji warsztatów fotograficznych i filmowych, oraz za wspaniałe nagrody, które mogliśmy rozdać Wam w konkursach fotograficznych;

Ikea Targówek – za piękne stoliki, sofę i ramki z Warszawską Mapą Skojarzeń oraz za wsparcie warsztatów i instalacji artystycznej Karoliny Witowskiej;

Koleje Mazowieckie – za to, że są już z nami trzeci raz, dzięki nim impreza była tak dobrze chroniona i ubezpieczona;

Wydawnictwo Naukowe Semper – za organizację wydarzenia;

Warszawska Organizacja Turystyczna – za pomoc w realizacji galerii fotograficznych;

Lidex – za nagłośnienie i obsługę techniczną sal kinowej i wykładowej;

John Lemon – za wkład, dzięki któremu sfinansowaliśmy wydruki programów, mapek i kuponów konkursowych;

Grafaktura – za stworzenie całej naszej identyfikacji wizualnej, od logotypu, po plakaty do każdej edycji Okna na Warszawę;

Dabo – za wyposażenie sali dziecięcej w fantastyczne drewniane klocki.